×

Vähemalt 600 000 naeratust

Oleme Stillabunti tiimiga terve jaanuarikuu möödunud aastal tehtud kingitusi üle lugenud ja saime kokku 300 000 kingitust!

Kinkimise rõõm on suur rõõm ja ka kingimeistrid rõõmustavad õnnestunud töö üleandmisel. Kui jagada 300 000 kingitust meie kuueliikmelise tiimi vahel, siis sai meist igaüks iga päev 137 korda naeratada. Võime täie kindlusega öelda, et Stillabunti kontoris ei ole kunagi ühtegi morni hetke. 

Sellest on aga veel vähe! Hetkel, mil kinkija ulatab kingituse kingi saajale, naeratavad mõlemad ja nii teame, et oleme aidanud kaasa vähemalt  600 000 naeratuse sünnile.

Toome Sinuni valiku möödunud aastal Stillabunti poolt üle antud kingitustest, et Sind inspireerida ka sellel aastal uusi naeratusi looma.

"Otsustasime rõõmustada oma häid koostööpartnereid termoskruusidega, et talvisel ajal soe jook käepärast oleks. Valik jäi Eva Solo brändi juurde, sest teame selle brändi kõrget kvaliteeti. Samuti sai otsustavaks hea värvivalik, mis meie logoga väga hästi kokku sobisOleme Stillabuntiga koostööd teinud mõnel korral ja alati väga rahule jäänud, toodete valik ja kvaliteet on olnud suurepärased."

Marika Vikkisk, AS Sillamäe Sadam sekretär 

"Otsisime uut mõnusat kruusi, mida oleks mugav käes hoida ning mis poleks ei liiga väike ega silmatorkavalt suur. Meie ettevõttel oli just valminud uus CVI ja kohe, kui me seda nurgelist kruusi nägime, oli ka valik tehtud – sellest sai meie hitt jõulukingitus. Tegime klientidele nimelised kruusid ja saime palju positiivset tagasisidet. Tänud teile Stillabunti meeskond!"

- Maire Mägi, Julianus Inkasso OÜ juhiabi

"Jagasime mõmmisid meie töötajate lastele jõulupakkides ning uuest pehmest kaisuloomast sai paljude lemmik. Mõmmi on vahva just selle poolest, et talle sai särgile meie Wihuri Agri logo trükkida."

 - Ulvi Kullerkupp, Wihuri Agri turundusjuht

"Stillabunti poolt toodetud pusa vastab igati ootustele ning hinna-kvaliteedi suhe on paigas. Siinkohal ka tänusõnad Marile, kes kohe kaasa mõtles, millises tehnikas ja kuidas pusale trükk teha. Pusa on hea kink Õhtuleht Kirjastuse töötajatele, kes seda alati uhkusega kannavad!"

 - Doris Piho, Õhtuleht Kirjastuse turundusjuht

 "Jäime piknikutekkidega väga rahule - originaalne idee tuli välja täpselt nagu soovisime. Toote tegi meeldejäävaks disain ja meil oli seda oma töötajatele, koostööpartneritele ja klientidele väga uhke tunne kinkida. Kingituse saajate tagasiside oli alati postiivne ja saime palju kiidusõnu originaalse visuaali ning praktilise kingituse eest."

 - Merli Tasane, Veeteede Amet tugiteenuste peaspetsialist

 "Kuigi oleme juba kevadest saadik valdavalt kodukontoris, tahtsime toetada igapäevast viirusekaitset. Otsisime toodet, mis kaitseks piisavalt tõhusalt, oleks mugav kanda, millel oleks omapärane välimus ja mida saaks korduvalt kasutada. Pärast konsultatsiooni Stillabuntiga valisime korduvkasutatava näomaski, millel on kujutatud välgunoolena inimeste liikumist laulupeole (mobiilpositsioneerimisandmete põhjal koostatud). Maskid sobivad hästi igapäevaseks kasutamiseks ja oli tore näha, et omanäoline kujundus meeldis paljudele. Kinkisime maske oma töötajatele ja nende peredele ning partnerorganisatsioonidele."

- Johanna Raudsepp, Positium OÜ turundusspetsialist

"Monbento einekarbi puhul oli tegu ühe jõulukingi variandiga, mis osutus meie keskkonnateadlike töötajate hulgas üllatavalt populaarseks. Tegemist on kauni välimuse, nutika konstruktsiooni ja väga praktilise tootega. Viimane on oluline eriti praegusel ajal, kui töötajatel tuleb tihtipeale toit kodust, kauplusest või restoranist kaasa tuua. Meie jaoks on tähtis toote suurepärane kvaliteet ning selle eeldatav pikk iga ja see einekarp vastab täielikult neile kriteeriumitele. Tänu suurele värvivalikule leidsime enda jaoks ka sobiva sini-valge värvikombinatsiooni."

 - Kristel Evardi, Playtechi Tallinna kontori Office Manager

 "Meie müügiesindajad veedavad väga palju aega teel ja põldudel ning meile on oluline nende liikluses viibimine võimalikult ohutuks muuta. Päikeseprillid on autos vajalikud, sest silmipimestav päike võib liikluses palju kurja teha. Nii tekkiski idee teha meie edasimüüjate meeskondadele korralikud ja kvaliteetsete klaasidega päikeseprillid, et anda oma panus nende ohutuks liiklemiseks. Otsisime üheskoos Mariga õiget mudelit päris kaua, kuna kriteeriumiteks olid eelkõige kvaliteetne klaas, kasutusmugavus ning universaalsus (üks mudel ja suurus, mis sobiks enamikule kandjatest). Lõpuks valituks osutunud mudeliga jäime väga rahule – need on polariseeritud klaasiga, kandes kerged ja mugavad. Kõige enam meeldis toote juures lõppviimistlus – sobivas toonis mugav prillikarp, bränditud prillilapp ja sleeve ümber karbi, tänu millele on kingitust hea tunne üle anda."

- Kajari Virnhoff, Yara Eesti OÜ turundusspetsialist                                                             

"Jäime tootega väga rahule – seda nii disaini kui kvaliteedi vaatevinklist. SEB riidest kott on hetkel näiteks üks osa kingitusest, mille enda uutele töötajatele anname."

 - Kaisa Pelt, SEB Pank AS värbamispartner

"Termospudeli valikul sai otsustavaks disain ja värvivalik ning jäime tootega väga rahule. Pudeleid kasutavad meie oma töötajad ning eriliseks teeb need meie enda töötaja  Aleksander Tsõganovi kujundus, mille saime pudelile trükkida."

 

- Reesi Tralla, Catapult Labs OÜ büroojuht

"Tellisime Stillabuntist kivipaberist märkmikud ning jäime tulemusega väga rahule. Selle konkreetse märkmiku valisime just seetõttu, et valikus olid läikivad pronksivärvi kaaned - just meie logo värvi. See tegi otsustamise palju kergemaks kui see muidu oleks olnud, sest märkmike valik on suur. Märkmikud tellisime ärikingitusteks ning võistluste auhindadeks. Marina soovitusel lisasime märkmikele juurde ka “heade soovide” sisulehed, mis muutsid kingitused veelgi personaalsemaks."

Mai-Liis Mägi, Niitvälja Golfiklubi müügi- ja kommunikatsioonijuht

 "Valisime töötajate 2020. a. kingituseks taaskasutava kohvitopsi. Püüame oma brändiga seostada tooteid, mis aitavad kaasa nii paremale tarbijakäitumisele kui ka suunata tähelepanu loodussõbralikumale tarbimisele. Vaadates peale keskkonnale tekitatud kahjule, mis ühekordsed kohvitopsid üksinda põhjustavad, ei olnud toote valik seekord keeruline. Stojo sai valitud suuresti tema kvaliteedi, stiilse disaini ja kokkupandava funktsionaalsuse tõttu, et suurendada kasutuse tõenäosust. Seni ei ole pidanud oma valikut kahetsema. Kingituse said üle 700 töötaja kaheksast eri riigist ning seni on tagasiside olnud positiivne kõikjalt nii kasutajamugavuse kui eesmärgi suhtes. Näeme ka tihti sotsiaalmeedias, kuidas meie tiimiliikmed eeskujulikult oma topse kasutavad."


- Eva-Liisa Šmarjova, Pipedrive OÜ tööandja brändi juht

Create a free account to save loved items.

Sign in